HTML

salsa

Fűszer az élethez - a zenéről, a táncról, a szenvedélyről, az örömről, a felszabadultságról, és persze bulihelyekről, DJ-kről, emberekről, tanulásról, kongresszusokról, hangulatokról - minderről szól a blog, néhányunk szemüvegén keresztül.
Mindenkinek, akit a salsa érint és megérint - stílustól függetlenül: vágyakozóknak, kezdőknek, haladóknak, versenyzőknek, tanároknak.

Többen szerkesztjük a blogot, s bővülnénk is: ha nem csak olvasnál, akkor szólj hozzá, ha még több mondanivalód van, akkor gyere és írj a blogra.

Salsa LA: Greg bemutatkozás >
Salserina: Judit bemutatkozás >

Friss topikok

  • petrobol: Én az a fajta vagyok, aki felkéri az új/ismeretlen lányokat is. Pl.: amikor először buliztam Szomb... (2012.11.20. 15:34) A táncparkett szélén
  • WhoTheHell: Annyit tennék hozzá, hogy igazából ők főleg timbát játszanak. www.timba.com/artists/calle-real en... (2010.09.07. 22:01) Salsa előadók: Calle Real
  • Salserina: @Booo-bi: :DDD Meg annak is betudható az elképedt nézés, hogy nincsenek hozzászokva. De ez mink... (2009.12.10. 11:47) Gondolatok az improvizációról
  • EdBoyWW: Hiánypótló blog! Magam rendkívül vájtfülű vagyok, nagyon odafigyelek arra, hogy mit hallgatok. Tá... (2009.11.29. 17:55) Slágerlista mint olyan
  • Booo-bi: Juditot öröm nézni tánc közben, sugárzik a tekintete és nagyon szép/pontos a mozgása. (2009.11.11. 10:13) A salsa és én (bemutatkozás: Salserina)

Linkblog

2008.10.07. 13:31 salsa LA

Bemutatkozó - Greg

Szerintem sokan ismertek, tánciskolákból, bulikból, ha másképpen nem, hát látásból. :-)

Lassan 7 éve tanulok, táncolok salsát, nem említve azt az egy tanfolyamot, amit még jóval előtte Levinél jártam ki. Akkor nem igazán fogott meg a tánc, aztán valahogy lekeveredtem az Oktogon tánciskolába, ahol akkor Bán Andi és Molnár Endre együtt tanítottak. Csak később lett fogalmam arról, hogy az LA Style mit is jelent, s miután nem sokan táncolták, kijártam egy pár tanfolyamot a Salsa Diabolicában is. Mondjuk úgy, hogy ha jófajta kubai zene szól, egyszer egyszer befér egy-egy kubai is, de inkább, 99%-ban los angelesi salsát táncolok. Talán nem meglepő, hogy kitartottam Andiék és az LA Style mellett, most is hozzájuk járok.

És persze, ahol Fige Peti megjelenik, ott általában ott szoktam lenni, legutóbb a Balaton Salsa Fesztiválon, előtte a Carmen nyári táboraiban, de többször előfordult az is, hogy Pétert elhívtuk csak úgy, magunkhoz workshopot tartani.

Élvezem a zenét, a táncot a bulikban, de még nagyon sok tanulnivalóm van. A kongresszusok felfedezése még előttem, meg persze, rengeteg stíluselem, koordináció, izoláció, technikák megtanulása, szép sorban haladok velük. Van itt egy-két friss videó rólam, de szerintem már úgyis láttál élőben táncolni.

S hogy mi a célom ezzel a bloggal? Ha csak egy picit sikerül színvonalasabbá, élvezhetőbbé tenni a hazai bulik világát, segíteni abban, hogy legyünk még többen salsások és persze LA Style-t táncolók, hallgassunk változatos, igényes zenét, hát elértem a célom.

Olvasd rendszeresen, s légy aktív tag, várom a véleményed!

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://salsa.blog.hu/api/trackback/id/tr9701083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabsó 2009.10.24. 02:00:14

Ha majd érzem jól a salsa ritmusát, jegyezgetek...
süti beállítások módosítása