HTML

salsa

Fűszer az élethez - a zenéről, a táncról, a szenvedélyről, az örömről, a felszabadultságról, és persze bulihelyekről, DJ-kről, emberekről, tanulásról, kongresszusokról, hangulatokról - minderről szól a blog, néhányunk szemüvegén keresztül.
Mindenkinek, akit a salsa érint és megérint - stílustól függetlenül: vágyakozóknak, kezdőknek, haladóknak, versenyzőknek, tanároknak.

Többen szerkesztjük a blogot, s bővülnénk is: ha nem csak olvasnál, akkor szólj hozzá, ha még több mondanivalód van, akkor gyere és írj a blogra.

Salsa LA: Greg bemutatkozás >
Salserina: Judit bemutatkozás >

Friss topikok

  • petrobol: Én az a fajta vagyok, aki felkéri az új/ismeretlen lányokat is. Pl.: amikor először buliztam Szomb... (2012.11.20. 15:34) A táncparkett szélén
  • WhoTheHell: Annyit tennék hozzá, hogy igazából ők főleg timbát játszanak. www.timba.com/artists/calle-real en... (2010.09.07. 22:01) Salsa előadók: Calle Real
  • Salserina: @Booo-bi: :DDD Meg annak is betudható az elképedt nézés, hogy nincsenek hozzászokva. De ez mink... (2009.12.10. 11:47) Gondolatok az improvizációról
  • EdBoyWW: Hiánypótló blog! Magam rendkívül vájtfülű vagyok, nagyon odafigyelek arra, hogy mit hallgatok. Tá... (2009.11.29. 17:55) Slágerlista mint olyan
  • Booo-bi: Juditot öröm nézni tánc közben, sugárzik a tekintete és nagyon szép/pontos a mozgása. (2009.11.11. 10:13) A salsa és én (bemutatkozás: Salserina)

Linkblog

2008.11.18. 10:50 salsa LA

Mi a baj a Moulin Rouge salsa bulival?

Szerintem kis hazánkban nincs olyan salsát legalább hébe-hóba táncoló emberke, akihez még nem jutott el DJ Alan promója a buliról.

Minden eszköz bevetve, jól alkalmazva, van e-flyer, közel 7000 tagot számláló iwiw klub (amire rendszeresen jön is a felhívás, már unom is), s tekintve, hogy Alan stílusát már jól ismerjük a bevált és népszerű nyári Café Puertoból, mondjuk, hogy minden megvan egy profi salsa bulihoz. De ez még nem elég, kell még egy lapáttal rá, majd minden csütörtökön színvonalas iskolák fellépései színesítik a programot.

Egy példa: Oyemaya men's style fellépés by Baloghy Gyuri és Szöllösi Feri

 

Általában félház előtt lépnek fel. Vajon miért? Mi a gond? Furcsállom, hogy a klub üzemeltetői nem látják.

Alan személyével nincs semmi gond, kivéve akkor, amikor jön valamilyen háttérben mozgó figura, aki megmondja, hogy akkor most vége a salsa bulinak, s latin dizsi lesz. Salsások raus. Alan tud jó zenét csinálni, ezt már tudjuk. Ha hagyják neki. S ha a mulató vezetői azt látják, hogy a latin dizsi ötödik percében megrohanják a pultot a bulikat csak longdrinkkel a kézben kibíró (mert ugye valamit szorongatni kell a kézben, különben zavarban vagyunk) partyanimal-ök, akkor jóleső érzéssel lapogatják meg a DJ vállát, hogy na ezaz, látod, ma is lesz bevétel.

Az első gond itt van, a salsa közönsége jellemzően nem iszik. Miért is tenné, ha jól érzi magát pia nélkül? A nagyobbik talán az, hogy még üdítőért is a budi kézmosójába jár.

Hejj, salsások, rajtatok is múlik, hogy lesz-e még több olyan buli, ami normális, konzervheringérzés nélküli helyen rendeznek meg!

 

 

Na persze, nem ettől üres a hely. Még két olyan összetevőt azonosítottam, ami miatt én nem szívesen járok oda, s lehet, hogy más is így van vele. Az egyik, hogy kritikán alulian szar a padló. Persze, parkettás (az király), de ragad, tapad (Alan, hahó, sose próbáltál táncolni rajta?). Lehet, hogy csak rá kellene ereszteni egy komolyabb takarítást-polírozást. Ahhoz képest, hogy mennyi bevétel marad ki a buliból, ez nem nagy befektetés. (Gondolom, nem kell ecsetelnem, hogy ragadós padlón miért nem öröm táncolni - még kubait sem - amellett, hogy garantált a térdműtét néhány év táncolás után, én nem kockáztatom.)

Na igen, a személyzet. Minden szórakozóhely alfája és omegája. Nekem egy szó jutott az egész helyről eszembe, olyan műmájer. Nehéz lenne szavakba önteni, de a személyzetnek sok köze van hozzá. Senki sem bunkó, mindenki válaszol, ha kérdezik, magkapom az italom, ha kérem, konkrét panaszom nem volt, csak az érzés az, hogy átnéz a személyzet a fejem felett. (Nem vagyok híve az összeesküvés elméleteknek, de ha sokszor elhangzik a vezetők szájából, hogy ezek a francos salsások aztán egy alantas népség, a budiban isznak, nem fogyasztanak és egyébként is, akkor könnyű ilyen attitűdre szert tenni...)

Szóval csütörtök. Persze, ez a buli elműködik nélkülem is, én inkább az Alcatrazban, élő zenére heringesedem csütörtökönként. (Be szoktam nézni, ha épp a kedvenceim lépnek fel...). Ha valamelyest változik a helyzet (padló és személyzet), akkor biztos a Moulin Rouge bulikat is szívesen látogatom.

Te hogy látod?

 

5 komment

Címkék: buli csütörtök moulin rouge salsa dj alan


A bejegyzés trackback címe:

https://salsa.blog.hu/api/trackback/id/tr59775080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovács Szilvia 2008.11.25. 18:32:09

Az írásodból látszik, hogy nem jársz a csütörtöki salsa bulikba a Moulin Rouge-ba!

Szeretettel várlak csütörtökön, hogy megbeszélhessük az észrevételeidet.

Üdv
Kovács Szilvia
üzletvezető

salsa LA 2008.11.25. 18:45:10

Köszi a kommentet!
Kiderül az írásomból is, h valóban nem vagyok törzsvendég... Mondjuk úgy, hogy nem egyszer voltam lent csütörtökön, a tavalyi szezonban és idén is. Nem ígérem, hogy most csütörtökön ott leszek, de ha most nem, akkor jövő héten.

Dj Alan · http://www.caribbean-nights.hu 2008.11.25. 20:14:36

Hi!
Én is sok szeretettel meghivlak latogatni a csütörtöki parti és beszelgetni a bulirol, mert tenyleg nem latin disco jatszom!
Egész este 98% salsa, 2% bachata és merengue zene megy.

...és igen, táncoltam mar és nekem nem tapad, ragad a táncparkett. Talan a cipőtől függ???

Gyere tancolni! :)

Alan

Fitz 2008.12.10. 16:58:07

MR-ban még nem voltam, de az Alcatraz most bukó. Nem tudtak megegyezni a zenészekkel és néhány gyenge próbálkozás után megszűnt a salsa csütörtök. :((

salsa LA 2008.12.10. 17:07:44

Sajnálom én is az Alcatrazt. Imádom Ricardóék zenéjét, ezt egy új posztban meg is említettem. Ha minden igaz, januárban lesz legközelebb koncertjük a JAM Pubban.

Az MR-ben általam kifogásolt dolgok már rendben vannak. Padló fel lett polírozva, ahogy elnéztem, a személyzet is kedvesebb volt, én sokkal szívesebben megyek oda.
Persze, az élő zenét semmi sem pótolhatja...
süti beállítások módosítása